Bara möblerna som fattas ?..

Godmorgon.
Idag blir det en slappdag, om jag inte hittar på något lite senare idag. ;)
Annars så ska jag bara vara hemma och slappa.

Igår så var jag uppe och tog kort på mitt "nya" rum, och min garderob, så nu tänkte jag visa lite bilder jag tog. ;)
 
Mitt rum, visst börjar det likna ett rum nu?, bara möbler som fattas.;)


Mitt fönster.


Fondväggen.


Där man kommer in + en liten del utav snetaket.


Min garderob utvändigt.


Min garderob invändigt (alla kläder är inte inne i garderoben)




Väldigt dålig kvalité på bilderna, det ser mycket bättre ut i värkligheten!
Nu så måste jag nog göra mig iordning, vihörs. :)


Kommentarer
Postat av: iiddaa c! ;)♥

Du får det ju så jävla fint! :D<3

2011-02-28 @ 19:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0