Karlstad, here we come!

Nu så ligger jag i mammas och pappas säng och kollar op Top Model 15. ;)
Imorgon så ska jag va med julia, och vi ska till Karlstad och shoppa.

Julia kommer komma hem till mig vid halv 11 imorgon, och så ska vi gå ut och ta lite kort oså. 
Sen tar vi tåget 10 över 4 mot Karlstad, så är vi i Karlstad till ungefär 8 halv 9 antar jag. ;)
Har tjatat på mamma nu väldigt länge , "Vi måste handla kläder nu", haha.
Jag har ju slängt en massa kläder som jag inte ville kvar när jag skulle flytta upp kläderna och när kom låg i kartonger så gick det inte att ha så mycket kläder jag hade då.
Men det som är bra att nu får jag plats med mer kläder än förut eftersom att jag har en dubbelt så stor garderob än vad jag hade förut,haha, ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0