ny garderob (y)

Gud vilken fin blogg du har! :)
Ida tipsade mej om din blogg om du undrar :)
Tack så mycket för kommentaren, tycker det är jätteroligt med kommentarer. :)
Iaf så kan jag börja berätta om igår kväll och dagen idag.
Igår så va jag med Julia, det var jättekul. :)
Vi fixade inför hennes lillebrors kallas och vi var lite "DJ" på hanns kallas.
Sen så hängde Julia med oss hem så sov vi hos mig.
Vi sov på våran övervåning på luftmadrasser.
Idag:
Så har jag tränat gymnastik.
Det gick sådär, är så förkyld så att jag fick ta det lungt och vila lite osv..
Men det var iaf kul!
Sen när jag kom så var jag värkligen jätte hängig, så att jag tog en tablett och då blev jag lite bättre igen.
Så då gick jag upp och la in alla kläder i min garderob som mamma gjorde klart idag! :)
Hållde på att slänga och vika in kläder i säkert 2 timmar, haha!
Så jag blev klar för en liten stund sen.
(Kommer säkert bild senare)
Snart så börjar solsidan, det är skitbra! :D
Så nu borde jag nog slita mig ifrån datorn en stund.
bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0